1 uur geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 1 uur geleden door PlantageBohémien.)
(3 uren geleden)blokdoorn schreef: Ik vind echt verbazingwekkend dat mensen zon zwaar groot ding achter je fiets aantrekkelijk vinden… Mn lichtgewicht tipitentje staat in 5 minuten en in nog eens 5 minuten is mn matje opgeblazen waarop ik lekkerder slaap dan thuis.Dat is de uitdaging iets te bouwen wat niet teveel weegt en niet onnodig groot is en je hebt toch plaats nodig om kleren, wat eten / drinken , slaapzak, gaskoker. etc mee te nemen, hier zie ik ook vaak fietsers langskomen, de fiets voor en achter behangen met tassen, ik zie dat niet als een betere oplossing, mijn karretje heeft luchtvering, daar merk je niets van als je daarmee onderweg bent.
Zoals overal heb je ook mensen die overdrijven, caravans bouwen van over 100 kg, dan moeten er weer remmen op of een extra motor om een berg hoog te komen, zover moet je niet gaan, het idee eenvoudig houden.
(4 uren geleden)Hardloper schreef: Iemand vertelde mij dat haar buurman een ligfiets / velomobiel heeft omgebouwd tot camper achtige iets. Ik heb het niet gezien. Dus ik weet niet precies hoe en wat. Dus dit zou passen binnen je thema. Maar volg je ook die Hongaar met QV en eerst een Quest en nu de B4M?Heb ik niet gezien, maar er staan inmiddels zoveel videos op Youtube, ik kijk zoveel mogelijk wat voor mij interessant is, of ik oplossingen kan vinden voor problemen die ik tegenkom.