3 uren geleden
Gisteren de hele dag doorgebracht met een training bedrijfshulpverlening waarin je leert dat soort vragen te stellen en een beetje te beoordelen wat er loos is. We hadden ook een Lotus mevrouw erbij die heel goed slachtoffer kon spelen. Iedere keer weer nuttig, veel herhaling, maar je leert ook altijd weer iets nieuws. Ik vermoed dat je vrachtwagen chauffeur ook een dergelijke training gehad heeft. Wel fijn dat jullie het samen hebben kunnen oplossen. Ik doe die BHV trainingen via het werk nu al tientallen jaren, en de heftigste dingen heb ik onderweg meegemaakt doordat ik er als fietser toevallig langs kwam. Een ouder man die iets had wat er op een herseninfarct leek, een motorrijder die uit de bocht was gevlogen en door het prikkeldraad was geschoten bijvoorbeeld. Het is fijn als je dan een klein beetje achtergrond hebt waarmee je wat kunt doen.
Ik ben blij dat er een grote doos is gearriveerd met een micro flasher unit. Het dingetje zit in een blister van 12x8x2 cm weegt een paar gram, en dat komt dan in een doos waar ik een paar schoenen maat 42 in zou krijgen... Zonder knipperlichten is behoorlijk irritant, dus ik hoop erg dat ik ze hiermee kan fixen.
Ik ben blij dat er een grote doos is gearriveerd met een micro flasher unit. Het dingetje zit in een blister van 12x8x2 cm weegt een paar gram, en dat komt dan in een doos waar ik een paar schoenen maat 42 in zou krijgen... Zonder knipperlichten is behoorlijk irritant, dus ik hoop erg dat ik ze hiermee kan fixen.