(, 08:46 PM)gideon schreef: @nico, gefeliciteerd met je DF.Dank je en jij ook gefeliciteerd! Heb je ook een foto? Turquoise/blauw klinkt erg mooi!
ik belde afgelopen donderdag aan het einde van de middag met ICB, voor Ymte was het helemaal geen probleem dat ik dezelfde dag nog langs kwam. Na verschillende geprobeerd te hebben zag ik net voordat ik om 19.15 uur weer weg wilde gaan een super mooie turquoise/blauwe DF in de showroom staan, maar ik dacht meteen, die is boven mijn budget. Niet dus. Vandaag dus meteen de knoop doorgehakt.
Ik heb ook nog contact gehad met vm.nl maar die hadden het druk en stelden voor om volgende week langs te komen.
(, 08:49 PM)Wim -de roetsende schreef:Klopt, hij heeft in Friesland rond gereden. Ik had die hoge scheidslijn nog nooit eerder gezien en twijfelde wel een beetje op basis van de foto maar in het echt was ik direct overtuigd, zeker in combinatie met het zichtcarbon. Ook zijn de reflectorstickers aan de voor en achterkant anders dan ik gewend ben van een DF maar het staat erg mooi.(, 08:30 PM)-Nico- schreef: Dank je wel! Bij de dame en heren van vm.nl.
Het is een geel met zwarte (zichtcarbon).
Die zwart/gele is inderdaad heel mooi. Is een Friese DF zo te zien.
Ik vind die hoge scheidslijn van de 2 kleuren erg mooi.
Bij ICB kun je er een paar mooie Hosen in zichtcarbon bij kopen. Wordt die flink veel sneller en stabieler van.
https://www.intercitybike.nl/nl/brede-hosen.html
Kost €700,- (de DF op de foto is van mij)
Ik had al verwacht dat je met het hosen-advies zou komen gezien je enthousiasme over de brede hosen

Zitten de hosen met het elastiek en schroefje wel naadloos op de vm? En beschadigd de lak niet en het trilt ook niet (geluid)?
Ik had overigens niet eerder in een DF gereden en ik had verwacht dat het stuurgedrag wat nerveus was op basis van de berichten maar dat viel me alles mee. Het gedrag met veel wind heb ik natuurlijk niet kunnen testen.
(, 10:06 PM)Hardloper schreef: Deze toch:Klopt!