(2 uren geleden)Lopopodium schreef:(3 uren geleden)ZoefZoef schreef: Ook al is het beeld onduidelijk, zou toch die beelden op social media gooien. Het meisje zal echt wel in de omgeving wonen. Dr hoeft maar een iemand iets te herkennen en je kunt haar wellicht toch nog achterhalen en de schade verhalen.
Balen van de Waw.. maar die is toch in delen te vervoeren? Of woont ie zover weg dat het te ver rijden is?
Nou, als je nu iets NIET moet doen is het beelden van een onbekende minderjarige (en eigenlijk van iedereen) zomaar online gooien, zeker niet op de sociale media. Zeker niet voor een incident als dit.
Hier gaan heel, heel veel mensen (terecht) over vallen.
Meisje is doorgereden, jij zit met schade. Sorry, schade verhalen is dan wat mij betreft belangrijker dan de privacy van het meisje dat tijdelijk even licht geschaad is.
Wat wel verschil maakt wat mij betreft is hoe je het verpakt verder. Ik zie echt het probleem niet als je dat gewoon netjes doet en uitlegt wat ee gebeurd is en dat je het netjes cis de verzekering wilt oplossen. Desnoods blur je het gezicht.
Ik irriteer me mateloos aan die privacywetgeving. Verdachten van misdrijven die eerst geblurd worden omdat ze mogelijk minderjarig zijn bij bijv . Pech joh, had je je maar moeten gedragen. Dat is hier niet het geval, maar toch. We moeten ook weer niet doordraaien hierin.