1 uur geleden
Ik zat in een vliegtuig, nog op Schiphol, om naar Porto, Portugal te gaan, raak in gesprek met de man naast me. Ik maak een opmerking over dat iets ver fietsen is en laat een foto van mijn fiets zien. Hij vraagt of er nog meer zijn en ik open, bij toeval, een filmpje met zo ongeveer alle fietsen die op het feest 25 jaar Velomobiel.nl waren. Met de naam van het bedrijf ook goed in beeld.
Even later zie ik dat hij de site van VM.nl geopend heeft en details als de houding van de mens in de fiets bekijkt. Ik vraag wat door en hij vertelt dat hij, oorspronkelijk van Colombia in Stockholm gestudeerd had en nog woonde en zijn eigen ligfiets gebouwd had.
Ons gesprek werd afgekapt door de start en daarna zat hij met oordopjes in naar iets anders te kijken.
Dat was zondag 14 september.
Even later zie ik dat hij de site van VM.nl geopend heeft en details als de houding van de mens in de fiets bekijkt. Ik vraag wat door en hij vertelt dat hij, oorspronkelijk van Colombia in Stockholm gestudeerd had en nog woonde en zijn eigen ligfiets gebouwd had.
Ons gesprek werd afgekapt door de start en daarna zat hij met oordopjes in naar iets anders te kijken.
Dat was zondag 14 september.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,