3 uren geleden
(, 05:52 PM)Arend-Jan schreef:(30-Jun-2025, 08:36 AM)Arend-Jan schreef: Ik heb gisteren een set Schwalbe One gemonteerd (zonder 'Pro' dus). 28-406 vouwbanden. Eerste indruk was goed (tijdens de race), en vanmorgen naar kantoor ook. Ze lijken prima te rollen, en dat ze iets smaller zijn dan CCU32 is toch wel fijn voor de draaicirkel.
One stuurde prettig, rolt best ok (net zoals CCU schat ik) maar gaan nóg veel korter mee.
Ik heb ze er na 1500km afgehaald, rechts was bijna helemaal rondom op het loopvlak het canvas zichtbaar en al beschadigdik was dus nog maar nét op tijd...
Ben dus weer terug bij CCU, die dan 2 a 3x zo lang mee
Zullen we het geneuzel over waar je het allerlaatste dubbeltje kan besparen gewoon uit dit topic houden aub?
Hmm, met mijn lichte gewicht en waarschijnlijk iets rustigere rijgedrag gaat de CCU bij mij zo'n 12-13 duizend km mee (~ laatste duizend ben ik vooral aan het uitstellen om te vervangen maar moet het eigenlijk wel al) ff ongegeneerd extrapoleren geeft dan zo'n 3-4 duizend km voor de One. Waarschijnlijk nog iets extra's uit te persen als ik ze halverwege omwissel. Stuk minder dan CCU maar als ik dan op voor anderen de standaard CCU afstand kom is het dus ook niet bagger.
Wat vond je van de grip ten opzichte van de CCU? (met het komende seizoen zeker ook met nat wegdek interessant)