1 uur geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 1 uur geleden door Boyd Maduro.)
Ik ben gisteren gecrashed tijdens de snelle ronde (race in Oldenburg). beetje bijzondere voor het "ik ben blij" topic zou je denken maar ik ben vooral blij met hoe erg de schade mee lijkt te vallen. Met een windvlaag werd ik een bocht uitgeblazen/omgegooid. Diezelfde windvlaag heeft waarschijnlijk geholpen om met, naar omstandigheden, weinig schade het stoeprandje op te komen. Stukje door het gras gegleden op een boompje af. Na een kusje met de boom weer op drie wielen terecht gekomen om vervolgens enigszins gelanceerd te worden terwijl ik de stoep weer af dender. vanaf het parkeervak waar ik nu reed terug de baan op gestuurd en door kunnen rijden. Volgens Tjark die ik in die bocht in had gehaald (deed zijn snelle ronde voor mij en was met de out-lap bezig) zag het er tamelijk episch uit.
(ik dacht vooral: "shit,shit,shiit,shit.. hù?!... oké?.. alles aan mij en de fiets voelt goed?? doortrappen!"
)
Lak wel flink beschadigd en een paar plekjes waar wellicht wat nieuw epoxy moet komen maar gezien de situatie ben ik toch blij met de afloop. (naderhand gewoon de uursrace en 250km naar huis kunnen rijden)
Ook blij ben ik trouwens met de fietsinfrastructuur in NL, gisteren ~150km door Duitsland en op de kaart zag het er best lekker uit. maar dan rij je daar...
ik was erg blij toen ik weer in NL was

Lak wel flink beschadigd en een paar plekjes waar wellicht wat nieuw epoxy moet komen maar gezien de situatie ben ik toch blij met de afloop. (naderhand gewoon de uursrace en 250km naar huis kunnen rijden)
Ook blij ben ik trouwens met de fietsinfrastructuur in NL, gisteren ~150km door Duitsland en op de kaart zag het er best lekker uit. maar dan rij je daar...