4 uren geleden
Zorgwekkend vind ik als je niets kan als je het niet (zelf) kan bewijzen. Dit is verkeersgeweld; een dader die zo reageert moet ook om de kans op herhaling bestraft worden.
Je bent een zwakkere verkeersdeelnemer,
Je hebt een mogelijke getuige,
Je hebt mogelijk een voetafdruk,
Mogelijk is via telefoondata de automobilist te achterhalen.
Als je lakschade hebt is het volledig laten overspuiten van je velomobiel te verhalen en ik weet niet of er bij bedreiging emotionele schade te verhalen is.
Het kan altijd zin hebben om je positie te overleggen met een letselschade-advocaat. Zie deze er een zaak in; waarschijnlijk zijn de kosten volledig te verhalen op de automobilist. (Dit laatste weet ik niet zeker als de automobilist en de getuigen niet achterhaald kunnen worden.)
Overigens snap ik ook het mogelijke standpunt dit verhaal achter je te willen laten en de schade te accepteren.
Niels van der Wal
Je bent een zwakkere verkeersdeelnemer,
Je hebt een mogelijke getuige,
Je hebt mogelijk een voetafdruk,
Mogelijk is via telefoondata de automobilist te achterhalen.
Als je lakschade hebt is het volledig laten overspuiten van je velomobiel te verhalen en ik weet niet of er bij bedreiging emotionele schade te verhalen is.
Het kan altijd zin hebben om je positie te overleggen met een letselschade-advocaat. Zie deze er een zaak in; waarschijnlijk zijn de kosten volledig te verhalen op de automobilist. (Dit laatste weet ik niet zeker als de automobilist en de getuigen niet achterhaald kunnen worden.)
Overigens snap ik ook het mogelijke standpunt dit verhaal achter je te willen laten en de schade te accepteren.
Niels van der Wal
De verrijking zit in de beperking