(4 uren geleden)Niels van der Wal schreef: Zorgwekkend vind ik als je niets kan als je het niet (zelf) kan bewijzen. Dit is verkeersgeweld; een dader die zo reageert moet ook om de kans op herhaling bestraft worden.
Je bent een zwakkere verkeersdeelnemer,
Je hebt een mogelijke getuige,
Je hebt mogelijk een voetafdruk,
Mogelijk is via telefoondata de automobilist te achterhalen.
Toen ik met de Velayo van de weg gereden werd ben ik maanden bezig geweest, ik werd van hot naar her gestuurd en uiteindelijk kreeg ik te horen dat als ik niets kan bewijzen dan gaat er niets gebeuren, helaas pindakaas.
Nu ik geen beelden heb van wat er gebeurt is kom ik op hetzelfde uit als voorheen, die meneer gaat natuurlijk niet toegeven dat die verkeerd bezig is geweest, maar ik ben de slechterik want ik heb zijn gezicht als boksbal gebruikt.. En de DF ziet er al als een wrak uit, hoe serieus gaan die extra krassen op de bodem genomen worden..
Pluspuntje denk ik, het is de powerbank die defect is, het usb-a poortje hangt er los in en heeft geen grip meer op een kabel. een nieuwe powerbank is niet zo'n drama, en ik heb al een manier bedacht om de kabel vast te maken!
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron (custom)