Heb je een kenteken (mogelijk van voor het moment van aanrijden)? Zo ja, dan kan je die beelden gewoon delen met de politie. Als zij op basis daarvan de eigenaar niet op willen sporen, weet dan dat je dat zelf wél mag. Je mag die persoon dan niet zomaar benadelen ("ik zoek de automobilist met kenteken GD-47-NT want die heeft me aangereden"), maar als je het slim aanpakt doe je dat ook niet ("I.v.m. een ongeval op de Pechweg ter hoogte van de groene lantaarnpaal ben ik op zoek naar een bestuurder die op datum xx-xx-xx daar aanwezig was, kan de bestuurder van de onderstaand gefotografeerde auto met kenteken GD-47-NT zich melden bij de politie?"). Met een beetje mazzel meldt die persoon zich omdat hij denkt dat ie in z'n recht staat, en de foto weg wil hebben.
En wat voor dashcam heb je, zonder supercap?
Ik zou sowieso aangifte doen als je iets herkenbaars hebt.
Verder: Helaas is een getuige alleen verplicht aangifte te doen als het gaat om een ernstig misdrijf (verkrachting, moord, doodslag, terrorisme etc.)
En wat voor dashcam heb je, zonder supercap?
Ik zou sowieso aangifte doen als je iets herkenbaars hebt.
Verder: Helaas is een getuige alleen verplicht aangifte te doen als het gaat om een ernstig misdrijf (verkrachting, moord, doodslag, terrorisme etc.)
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.