05-Nov-2025, 01:28 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-Nov-2025, 02:37 PM door Gideonaut.)
Tja of het slim was of niet heb ik nu niet zoveel aan, het is gebeurt, ik ben normaal ook niet echt van het schelden of meppen maar het was een soort van fight or flight toen die m'n fiets naar achteren duwde, en toen ik de fiets hoorde kraken ging er een knopje om. Ik zie wel hoe het af loopt, ik fiets hier bijna dagelijks dus we zullen elkaar vast wel weer kruisen.
Ik heb al wat alternatieven methoden geleerd die wat beter werken dan direct op de vuist gaan. Al zou ik het liever gewoon vermijden, de DF heeft nu wel genoeg te verduren gehad..
Aan de andere kant, misschien een beetje controversieel, maar je blijft gewoon met je poten van m'n fiets af.
Ik heb al wat alternatieven methoden geleerd die wat beter werken dan direct op de vuist gaan. Al zou ik het liever gewoon vermijden, de DF heeft nu wel genoeg te verduren gehad..
Aan de andere kant, misschien een beetje controversieel, maar je blijft gewoon met je poten van m'n fiets af.
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | Raptobike | Optima Baron (custom) | Quattrovelo 175