4 uren geleden
(6 uren geleden)Bob Hagendijk schreef: Ik lees de laatste tijd veel van dit soort zaken in flats waar de gangen leeg moeten en in de woonkamers zaken weg moeten om paden breed genoeg te hebben.
Ik vermoed dat er iets is gebeurd waardoor hier scherper naar gekeken wordt, of de verzekeringen ergens door getriggerd zijn waardoor dit nu gebeurd. Het is niet een op zich staande actie in jouw flat in ieder geval
Het is al een aantal langer dat dit speelt. Zo nu en dan duikt de pers er bovenop.
Hier ook zo'n prachtvoorbeeld: https://www.streekbladzoetermeer.nl/nieu...antjes-per
Bejaarden kunnen erlangs, maar voor een getrainde brandweerman is het een gevaar. En dan denk ik dus ' sodemieter een eind op met die k*tregels!'.
Ik ken ook niemand die op zo'n galerij zo dicht tegen de galerij leuning loopt trouwens. En in geval van brand en totaal geen zicht loopt zo'n brandweerman stapje voor stapje en niet in een normaal loopje. Met speciale brandweerlaarzsn waar ook abti-slipzolen onder zitten. Maar nee, die bloembak moet weg. Ook als die direct naast een pilaar hangt die nog hinderlijker is.
Maar goed, regelzucht. Om moe van te worden