1 uur geleden
(2 uren geleden)Wim -de roetsende schreef: Is het instapgat van de QV eigenlijk wel zoveel groter dan dat van de DFxl?
Je hebt toch een XL?
De QV in het algemeen is een heel stuk groter dan de DFXL, specifiek het instapgat weet ik niet dus ik wil het eerst ervaren voordat ik er eentje blind koop. Al heeft de QV nog het voordeel dat er voetgaten in zitten zodat ik niet uit hoef te stappen, boy howdy wat zou ik daar blij mee zijn!
dit is een goed moment op het weer een beetje on topic te krijgen, uitstappen met een racekap en zodanig de racekap vast houden tijdens het uitstappen zodat hij niet wegwaait is een gevecht die ik niet te vaak wil hebben, ik heb al meerdere pogingen gewaagd om de kap vast te krijgen met een touw of elastiek, zuignappen, magneten, velcro, en dan nog word er aan getrokken en vliegt het alle kanten op en klapt het tegen de fiets, de kap was splinternieuw en zat binnen een paar seconden onder de krassen en missende stukjes.
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron (custom)