1 uur geleden
ik (lees: mijn vriendin) een leuk huurhuisje in de stad (groningen) lijkt te hebben gezien. Dat is natuurlijk leuk en spannend! nou is het geen huis met box waar ik altijd naar verlang, met oog op de VMen en andere ligfietsen, maar een bovenwoning van 30 vierkante meter.
ik ben bang dat het een gedoe wordt om verschillende redenen (lees: mijn vriendin) mijn racer binnen te krijgen, laat staan de Milan, of de quest, of.... je snapt het probleem al! nu is het natuurlijk nog een vluchtig droombeeld maar goed, je weet maar nooit of ik binnekort al uit huis kan gaan! De illusie en droom dat het kan maakt me dus blij vandaag!
PS, woon je in de buurt (of niet) en wil je heel graag gezamelijk een box huren (of heb je schuurruimte over oid) laat het vooral weten! dan kom je binnenkort wellicht in ditzelfde draadje voorbij
Niels- PseudoStudent
ik ben bang dat het een gedoe wordt om verschillende redenen (lees: mijn vriendin) mijn racer binnen te krijgen, laat staan de Milan, of de quest, of.... je snapt het probleem al! nu is het natuurlijk nog een vluchtig droombeeld maar goed, je weet maar nooit of ik binnekort al uit huis kan gaan! De illusie en droom dat het kan maakt me dus blij vandaag! PS, woon je in de buurt (of niet) en wil je heel graag gezamelijk een box huren (of heb je schuurruimte over oid) laat het vooral weten! dan kom je binnenkort wellicht in ditzelfde draadje voorbij

Niels- PseudoStudent