3 uren geleden
(3 uren geleden)Boyd Maduro schreef:(, 08:36 AM)Jeroen S schreef: Da's balen. Heren modellen zijn dan vaak ook wel erg wijd, da's ook niet altijd een voordeel. Ik heb liever gewoon lang of kort, maar daartussen vind ik niks.
Ja, ik heb ook wel een lange sportbroek maar die vind ik dan al snel weer te warm. Idee van deze is dat mijn knieën bedekt&warm zijn. Terwijl ik nog steeds lekker makkelijk mijn warmte kwijt kan.
Qua wijdte: het is zo'n strakke elastische sportbroek maar die sluit juist onderaan met niet aan. Daarbij hebben mijn armstukken (en de mouwen van sommige van mijn t-shirts) een randje met rubber (of rubber stipjes) om het op de plek te houden. Dat heeft deze ook niet. Ritje van gister kroop die inderdaad in zo'n vijf a zeshonderd meter op naar mijn knieën maar bleef daar wel steken. Verder wel prima vandaag nog maar een keer en dan vanmiddag beslissen of ik ze allebei hou of alleen degene die ik al gebruikt heb.
(, 09:25 AM)Niels van der Wal schreef:(, 08:36 AM)Jeroen S schreef: Da's balen. Heren modellen zijn dan vaak ook wel erg wijd, da's ook niet altijd een voordeel. Ik heb liever gewoon lang of kort, maar daartussen vind ik niks.
Juist wijd zorgt ervoor, dat je knieen ruimte hebben om te bewegen.
Hmm, in mijn ervaring valt een wijde broek juist helemaal ongehinderd naar achter/beneden dus effectief "omhoog". (En heb je met een wijde broek meer ketting vlekken)
Je benen zijn te dun.