2 uren geleden
YES! ik heb er van genoten, was vandaag ook de eerste keer dat ik in Dronten ben geweest, en ook m'n eerste keer bij Velomobiel.nl. Was wel grappig om Theo te werk zien gaan, gaat er een boutje niet los? hoppa de boor erin, gaat een boutje niet gemakkelijk ergens doorheen? ja hoor de boor erbij
Ook de Snoekjes gezien, ondanks dat ze er in het echt veel mooier uit zien dan op de foto's vond ik ze totaal niet interessant om te hebben, het zijn echt de zware cruiser velo's die mij aanspreken.
En was ook de eerste keer dat ik een lange afstand heb gefietst in een nieuwe fiets en niet crepeer van de spierpijn of tintelende voeten of last van m'n knieën, helemaal niets, gewoon uren lang heerlijk gefietst en nu ben ik moe :p
Ook de Snoekjes gezien, ondanks dat ze er in het echt veel mooier uit zien dan op de foto's vond ik ze totaal niet interessant om te hebben, het zijn echt de zware cruiser velo's die mij aanspreken.
En was ook de eerste keer dat ik een lange afstand heb gefietst in een nieuwe fiets en niet crepeer van de spierpijn of tintelende voeten of last van m'n knieën, helemaal niets, gewoon uren lang heerlijk gefietst en nu ben ik moe :p
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron (custom)