Nu ik er in gereden heb, en in het donker, snap ik wel de ergernissen die Ben had ivm zijn lengte in de QV. Als je er eenmaal inzit is de neus extreem lang, daar kijk je niet overheen, en als je niet goed afgesteld zit dan kijk je meer naar binnen dan over de fiets. Op de terugweg moest ik zo vaak gekke paadjes omhoog klimmen en ik kon totaal niet zien wat er voor mij lag, ik heb denk ik wel zo'n 20 leap of faiths mogen doen in het donker, ook vol genot gebruik mogen maken van de voetgaten :p
Van wat ik begreep heeft Ben de QV zelf naar Dronten terug gefietst, dat is zo'n 200km meer dan wat ik heb gefietst, terwijl hij niet optimaal in de fiets zat. Petje af hoor.
Over gloednieuwe asfalt rijdt hij als een droom! totdat je op de teller kijkt en je maar 23 gaat... Ik was wel erg verwend met de DF,
Van wat ik begreep heeft Ben de QV zelf naar Dronten terug gefietst, dat is zo'n 200km meer dan wat ik heb gefietst, terwijl hij niet optimaal in de fiets zat. Petje af hoor.
Over gloednieuwe asfalt rijdt hij als een droom! totdat je op de teller kijkt en je maar 23 gaat... Ik was wel erg verwend met de DF,
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron (custom)