1 uur geleden
... ik er vandaag achter kwam dat ik vorige week de eerste 10000km in de velomobiel heb afgelegd. Eind september vorig jaar heb ik deze Quest overgenomen van Tim en in de afgelopen 14 maanden veel mee beleefd: een paar wedstrijdjes, een ClimateClassic, veel woon-werk verkeer, lege accu in 't pikkedonker, 15cm sneeuw, een schaap, en nog veel meer.
Maar één keer op de kant beland door een harde windvlaag en een aantal lekke banden gehad (door een uitstekend boutje in de wielkast). Wordt ook misschien tijd om te kijken of de ketting eens vervangen moet worden, die zit er als het goed is al ruim twee eigenaren op..
In de tussentijd ook nog per ongeluk een Hurricane gekocht en daar ook tegen de 4k mee gereden.
Dik tevreden mee! Denk dat ik nu de tutorial ligfietsen heb voltooid
Maar één keer op de kant beland door een harde windvlaag en een aantal lekke banden gehad (door een uitstekend boutje in de wielkast). Wordt ook misschien tijd om te kijken of de ketting eens vervangen moet worden, die zit er als het goed is al ruim twee eigenaren op..
In de tussentijd ook nog per ongeluk een Hurricane gekocht en daar ook tegen de 4k mee gereden.
Dik tevreden mee! Denk dat ik nu de tutorial ligfietsen heb voltooid