1 uur geleden
(1 uur geleden)365cycle schreef: Ontstoken kapsels zijn inderdaad erg irritant. Is het bij jou primair of secundair? En capsulitis, synovitis of bursitis? Die laatste zal het wel niet zijn, dat ging bij mij iig vrij snel over (in m'n heup).
Waarschijnlijk capsulitis (dus ontstoken kapsel) + ontstoken pees(schede) + slijmbeurs. Maar dat kapsel is het pijnlijkst. Duurt gemiddeld een jaar (!) voor het over is, kan zelfs nóg langer zijn. Bij mij geheel spontaan gekomen.
Hé wat een goede opmerking over die mitella, dat geeft de burger weer moed! Ik ga het maar weer proberen op de ligger, alleen even een ander stuur op zetten. Met het superman-stuur heb ik nog steeds schouderpijn, ik denk dat een smal klapstuurtje beter werkt, ga ik dit weekeind monteren.
En anders toch maar een VM, dat is tenminste een driewieler, dus stabiel. Want ik ben met fietsen bang om op die kut-schouder te vallen. heb ik meteen een goed excuus voor mezelf om die VM aan te schaffen
Lig: Taifun (2x20"), Furai (2x24") | Fixie: OnOne (2x28") | Vouw: Dahon Bullhead (2x20")