1 uur geleden
(1 uur geleden)Gideonaut schreef: Ik vind de suspension van de achterwielen nog een ding, dat voelt heel onnatuurlijk, alsof ik een lekke band heb en op het punt sta om weg te glippen. Dit blijkt een eigenschap van de QV te zijn waar ik nog aan moet wennen.Hij "wiegt" een beetje idd, dat is normaal, en als je er eenmaal aan gewend bent best comfortabel. De dubbele vrijloop heeft ook nog wel interessante effecten.
Die ghostshifting die je hebt, dat wordt tegengewerkt door het contragewicht. Ik weet niet of daar nog iets aan te stellen valt ofzo. (qv-tester - weet jij dat?)
(1 uur geleden)Gideonaut schreef: De DF kan idd lekker scherp en met snelheid door een bocht, hij is ook lekker dun en past overal doorheen zonder gedoe. Met de QV lukt het ook wel maar het vergt wat meer planning :pKlopt, de QV is veel groter. Ik voelde dat toen ik voor het eerst op de weg reed met de Milan GT nadat ik de QV verkocht had.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.


