44 minuten geleden
Nee ik heb geen pompje voor die balgjes, helemaal vergeten om naar te vragen, is er eentje die bekend staat onder de QV eigenaren? of kan ik gewoon een willekeurig model kopen? En is er ook een aanrader voor een bandenpomp die onder de QV past? zonder al teveel ruzie?
Ik moet nog kijken wat betreft de contragewicht, of die bij mij op de fiets zit, ik hoop van wel en dat het probleem met wat aanpassingen opgelost kan worden.
En ook gelijk nieuwe handvaten erop zetten en weer een kabeltje aan de stuur knopen. Rem achter heb ik volgens mij niet, denk ik niet echt nodig hier maar zou leuk geweest zijn als extra parkeer rem en slot.
Ik moet nog kijken wat betreft de contragewicht, of die bij mij op de fiets zit, ik hoop van wel en dat het probleem met wat aanpassingen opgelost kan worden.
En ook gelijk nieuwe handvaten erop zetten en weer een kabeltje aan de stuur knopen. Rem achter heb ik volgens mij niet, denk ik niet echt nodig hier maar zou leuk geweest zijn als extra parkeer rem en slot.
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | Raptobike | Optima Baron (custom) | Quattrovelo 175