1 uur geleden
(2 uren geleden)Gideonaut schreef: Nee ik heb geen pompje voor die balgjes, helemaal vergeten om naar te vragen, is er eentje die bekend staat onder de QV eigenaren? of kan ik gewoon een willekeurig model kopen?Dat komt vrij nauwkeurig. Deze is handig omdat er geen lucht ontsnapt uit de demper zelf, alleen uit het slangetje.
(2 uren geleden)Gideonaut schreef: En is er ook een aanrader voor een bandenpomp die onder de QV past? zonder al teveel ruzie?Dat was m'n enige irritatiepunt aan de bagageruimte van de QV: Een gewone fietspomp kan er niet op een handige manier in, er is niet genoeg lengte.
Als je niet al te vaak lek rijdt zou ik een minipompje nemen.
(2 uren geleden)Gideonaut schreef: Rem achter heb ik volgens mij niet, denk ik niet echt nodig hier maar zou leuk geweest zijn als extra parkeer rem en slot.Die kan je vrij makkelijk zien, als je de deksel boven de derailleur optilt en je ziet geen twee remschijven heb je geen remmen achter. Volgens mij zit de hendel voor die remmen aan de zijkant van de tiller, maar dat weet VeloQuest ongetwijfeld. Er staat een (klein) fotootje bekijken op velomobiel.nl, die is iets groter te zien als je de link rechtstreeks pakt:
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.