1 uur geleden
(, 10:04 PM)365cycle schreef:(, 05:13 PM)Veloquest schreef: Wat ik nog wel benieuwd was zit er ook een rem op de achterwielen. want ik heb ze wel en zou ook niet zonder willen. aangezien je harder kan remmen.Dat moet je wel ook alleen gebruiken als je stuur echt recht staat. Tenzij je wil driften
ja dat is zeker waar! ik heb een keertje gehad dat ik hard moest remmen en terug sturen en toen brak de achterkant wel uit. Maar gelukkig niet achterop gereden bij de fietser voor mij. maar die schrok wel omdat ze mij hoorde remmen. dus toen ook sorry gezegd voor het laten schrikken. ik had namelijk niet de tegemoet komende fietsers gezien en als je dan wilt gaan inhalen is dat wel belangrijk.
Maar ik heb ook een keertje gehad dat ik iets bij moest remmen in een bocht en door glad wegdek begon mijn voorwielen meteen te schuiven en dan kun je dus niet sturen. behalve met je achterrem. dus even kort inknijpen en dan schuift de achterkant om en daarna weer door fietsen. zoals te zien in in deze video.