(, 06:53 PM)Boyd Maduro schreef: Ziet er mooi uit. Slim om de 21700 te pakken ipv de "default" 18650.Ja, die paar gram gaan het verschil niet maken en ik rijd geen Snoek, dus het past ook wel naast me
(, 06:53 PM)Boyd Maduro schreef: Wat zijn de uiteindelijke buitenmaten?Even gemeten (kan even niet bij het ontwerp maar wel bij de accu), ongeveer 10x7x5 cm inclusief de kabelknobbel zonder de kabel.
(, 06:53 PM)Boyd Maduro schreef: Heb je ook overwogen om de cellen van de rijen te laten verspringen ten opzichte van de andere rij? (resulterende in een iets smaller maar langere pack)Er is in velomobielland al gedoe geweest over de VAG-naam Quattro, dus ik ga er geen VR6 van maken
Zonder gekheid, ik zou er een cilindervormige accu van kunnen maken maar dan neemt de inhoud van het doosje eigenlijk altijd toe. Veel efficiënter dan dit kan het niet, tenzij je kleinere handen en betere fijne motoriek hebt dan ik. Dan zou de deksel lager kunnen.(, 06:53 PM)Boyd Maduro schreef: Meb je met zicht op de veiligheid nog een LFP overwogen e?Het zicht op de veiligheid welke je zelf ookal benoemde.ďAan gedacht, maar ik heb geen echt slechte ervaringen met Li-Ion, en een LFP-accu wordt al gauw groter en 40-50% zwaarder. Dan zou ik dus nadelen accepteren en er niet echt voordelen van beleven.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.