(4 uren geleden)Gideonaut schreef: Vandaag weer een gek die besloot het stuur om te gooien met het doel om mij van de weg te rijden, absurd gedrag dit, het staat op video maar het is te wazig om het kenteken te kunnen lezen. Zou het nut hebben om dit te melden bij de politie?
Volgens mij ben jij zo'n beetje de enige hier op het forum die meermalen van de weg wordt gedrukt. Doe jij. Iet gewoon iets gigantisch verkeerd? Verkeerde positie op de weg of bewust de weg kiezen terwijl het fietspad wellicht toch beter is door de snelheid die je rijdt?
(2 uren geleden)blokdoorn schreef: Wat voor geleidesetje is dat? Heb nu bij mn m5 chr die ik vanwege randonneurstochten in de winter van naafdynamo heb voorzien het kabeltje maar buitenom gedaan.
Zoiets: https://a.aliexpress.com/_EzGh3TI
Gewoon even zoeken op 'interne kabelgeleidings tool fiets' bij Ome Ali levert meerdere van dat soort setjes op. Ik heb er nu een willekeurige gecopy-paste maar het komt allemaal op hetzelfde neer:
kabel met magneet in het frame leiden.
-Met de 'magneetstift' aan de buitenzijde van het frame de draad van begin- naar eindpunt trekken.
-Kabel binnendoor trekken.
Kosten rond de 5,50 euro. Wel voor de zekerheid een spamemailaccount ervoor gebruiken.