Zelfs niet in een emmer water?
Natuurlijk, je hebt de occasional **shole die er per se voorbij wil en het daarom nodig vindt om gevaarlijke fratsen uit te halen, maar die heb je overal.
Ik weet niet of het aantal keren dat ik dat soort lui gewoon weer ingehaald heb als ze stoppen voor een tegenligger, nadat ze mij per se voorbij moesten nog op één hand te tellen is.
(26-Dec-2025, 12:47 AM)Lopopodium schreef: Er zijn wel een hoop weggetjes waar het met elke fiets lastig fietsen is tussen auto's die daar ook rijden. In de omgeving van Nieuwkoop en de Nieuwkoopse plassen (Meije en Zwammerdam) bijvoorbeeld. Of ten westen van Schoonhoven; een hoop smalle polderweggetjes met weinig zijwegen, die (daarom) eigenlijk fungeren als halve doorgaande wegen voor het autoverkeer in die polders. Dan ben ik wel blij dat ik een tweewieler heb en geen driewieler...Ik ken het daar vrij goed. Met de velomobiel gaat het me over het algemeen prima af omdat ik er sneller kan dan de meeste automobilisten (veel harder dan 40 kan je bijvoorbeeld echt niet veilig op de Meije, en met een smalle velomobiel gaat dat dan ook nog eens makkelijker dan met een auto).
Natuurlijk, je hebt de occasional **shole die er per se voorbij wil en het daarom nodig vindt om gevaarlijke fratsen uit te halen, maar die heb je overal.
Ik weet niet of het aantal keren dat ik dat soort lui gewoon weer ingehaald heb als ze stoppen voor een tegenligger, nadat ze mij per se voorbij moesten nog op één hand te tellen is.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.