07-Jan-2026, 07:28 PM
Omdat mijn nieuwe spullen lekker warm zijn! Ik kreeg op de 16km naar mijn werk met dit weer toch wat koude voeten en vingers. Niet heel erg want ik kan de kou goed negeren en op het werk en thuis kan ik snel opwarmen, maar bij langere ritten toch vervelend.
Wind en regenbestendige handschoenen geschikt tot -10.
Een helmmutsje geschikt tot -10 tegen een koud voorhoofd en warmteverlies.
Overschoenen geschikt tot -10. Hoewel ik normale sportschoenen draag passen die best goed, alleen het klittenband onderlangs krijg ik niet dicht, maar is niet echt een probleem. Ik heb maat 47 schoenen, maat 47-49 overschoenen past net.
Nu geen koude voeten en vingers meer, en zelfs weer zweet op het bovenlijf, wat voor mij aangeeft dat de warmte goed wordt vastgehouden want dat had ik eerder niet met deze temperaturen.
Wind en regenbestendige handschoenen geschikt tot -10.
Een helmmutsje geschikt tot -10 tegen een koud voorhoofd en warmteverlies.
Overschoenen geschikt tot -10. Hoewel ik normale sportschoenen draag passen die best goed, alleen het klittenband onderlangs krijg ik niet dicht, maar is niet echt een probleem. Ik heb maat 47 schoenen, maat 47-49 overschoenen past net.
Nu geen koude voeten en vingers meer, en zelfs weer zweet op het bovenlijf, wat voor mij aangeeft dat de warmte goed wordt vastgehouden want dat had ik eerder niet met deze temperaturen.