, 04:45 PM
Leeglopende binnenband (nog van de OBT) vandaag maar eens onder de Tuna uitgehaald. Meteen ongeveer tien kilo zand, modder, pekel enzo verwijderd, onderkant even schoon gemaakt met een sopje en de fiets daarna binnen op een kleed gezet, want ik weet niet hoe koud het is maar wel dat het te koud is om lekker te drogen. Er moest toch nog iets in gelijmd worden.
Anyway, wiel er weer in, band schoongemaakt, nieuwe binnenband erom, buitenband gemonteerd, weet op druk gezet, andere banden ook, en toen tevreden koffie drinken.
De kat was alweer op de Tuna gaan liggen (het is tenslotte een ligfiets) toen de nieuwe binnenband plotseling met grof geweld weer plat ging. Kat tegen het plafond van schrik, ik chagrijnig
Nou ja, ik kijk morgen wel.
Anyway, wiel er weer in, band schoongemaakt, nieuwe binnenband erom, buitenband gemonteerd, weet op druk gezet, andere banden ook, en toen tevreden koffie drinken.
De kat was alweer op de Tuna gaan liggen (het is tenslotte een ligfiets) toen de nieuwe binnenband plotseling met grof geweld weer plat ging. Kat tegen het plafond van schrik, ik chagrijnig
Nou ja, ik kijk morgen wel.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.