1 uur geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 1 uur geleden door PlantageBohémien.)
(4 uren geleden)365cycle schreef:Ja, de sneeuw was van zeer slechte kwaliteit, goede sneeuw kun je vegen met de bezem, heb ik niemand zien doen, iedereen met batsen aan de gang.(10 uren geleden)Arend-Jan schreef: Het varieerde nogal per regio hoeveel sneeuw er lag. In het westen lag er lokaal in 1 dag ineens 30+ cm.Je vergeet een essentieel gegeven, namelijk dat je voor die ritten van 2 uur meer vermogen aan het trappen was dan je normaal doet op 40-45 minuten
Omdat ik ook altijd lach om die waarschuwingen ben ik koppig gewoon in de fiets naar kantoor vertrokken, maar heb er toen heen 2 uur en terug 3 uur over gedaan. Normaal is het 40-45 minuten. Dat was geen 'beetje' sneeuw hahaEen velomobiel is bijna altijd efficiënt, maar niet bij plaksneeuw
(7 uren geleden)Willeke_IGKT schreef:Daar had ik over nagedacht, eenmaal op weg merkte ik dat het niet echt glad was, die dochter had ook een discussie met haar ouders, die gaan altijd koffie drinken met vrienden in een café, en wilden dat vanwege het weer niet afzeggen.(10 uren geleden)Arend-Jan schreef: Het varieerde nogal per regio hoeveel sneeuw er lag. In het westen lag er lokaal in 1 dag ineens 30+ cm.
Omdat ik ook altijd lach om die waarschuwingen ben ik koppig gewoon in de fiets naar kantoor vertrokken, maar heb er toen heen 2 uur en terug 3 uur over gedaan. Normaal is het 40-45 minuten. Dat was geen 'beetje' sneeuw haha
En dat terwijl ik, ook in het westen, vrijwel geen sneeuw heb gehad en er maar een paar minuten langer over gedaan heb, niet langer dan de stoplichten tegen en een trein.
Maar denk ook even aan hoe de vrienden en hun dochter zich zouden voelen als je wel onderuit gegaan was en iets gebroken had.

Een velomobiel is bijna altijd efficiënt, maar niet bij plaksneeuw