1 uur geleden
Niet ligfietsgerelateerd, maar ik ben bij omdat ik gisteravond een prachtige noorderlichtshow gezien heb van thuis uit
Dat het zo goed zichtbaar was als gisterenavond is echt uitzonderlijk, meestal kan je het naar het schijnt enkel op foto's zien als het bij ons eens voorkomt, of slechts een subtiele groenachtige gloed. Gisteren was het gewoon zichtbaar met het blote oog, en best opvallend en met meerdere kleuren. Wie buiten was kon er eigenlijk niet naast zien.
Vandaag ook weer genoten van een lekker ritje door de mist naar het werk, vooral aan de Belgische kant lekker rustig (want jaagpad voor een groot stuk). Het stukje in Nederland tot Geleen was jammer genoeg net heel druk (omleiding over mijn route door wegenwerken, dus nog meer auto's).
Dat het zo goed zichtbaar was als gisterenavond is echt uitzonderlijk, meestal kan je het naar het schijnt enkel op foto's zien als het bij ons eens voorkomt, of slechts een subtiele groenachtige gloed. Gisteren was het gewoon zichtbaar met het blote oog, en best opvallend en met meerdere kleuren. Wie buiten was kon er eigenlijk niet naast zien.Vandaag ook weer genoten van een lekker ritje door de mist naar het werk, vooral aan de Belgische kant lekker rustig (want jaagpad voor een groot stuk). Het stukje in Nederland tot Geleen was jammer genoeg net heel druk (omleiding over mijn route door wegenwerken, dus nog meer auto's).