1 uur geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 1 uur geleden door Bob Hagendijk.)
Vandaag kwam ik bij een stoplicht naast een fatbike te staan. Ik was eerder weg, maar werd later ingehaald en kon de dame met bijhouden met 38 km/u. Op zich prima, 4 meter breed fietspad, geen zijstraten etc. Maar, toen maakte diegene een rare slinger en viel bijna, toch maar wat afstand houden, zal wel op haar telefoon gezeten hebben dacht ik. Maar daarna nog 2 x. Fietser inhalen ging met maar 25 km/u, op zich netjes maar heel slingerend. Toen kreeg ik al een sterk vermoeden dat diegene weleens onder invloed kon zijn. Maar telefoon niet bij de hand, als ik stop om die te pakken is diegene volledig uit zicht. Verderop reed ze bijna een tegenligger omver, op een 4 meter breed fietspad. Daarna sloeg ze af, een bocht waar je met 20 km/u doorheen kan moest ze bijna stilstaan met voeten aan de grond door de bocht. Nooit eerder tegengekomen dus ik hoop ook direct de laatste keer.
Je zal door zo'n figuur worden aangereden... Wel slecht gevoel aan overgehouden.
Je zal door zo'n figuur worden aangereden... Wel slecht gevoel aan overgehouden.