20-Apr-2019, 07:09 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20-Apr-2019, 07:11 PM door Lopopodium.)
Niet zozeer blij, maar misschien eerder opgelucht. Vandaag om een of andere reden een enorm zware tocht gemaakt. De wind was niet bovenmatig hard, de temperatuur is ook niet direct iets om van te schikken, de afstand was niet bovenmatig uitdagend en mijn fietsconditie is ook gewoon goed te noemen. Resulteerde wel in bijna mijn zwaarste tocht ooit. Toch heb ik mijn doelstelling van 25 km/uur maar zeer nipt gehaald. Op de heenweg zat ik nog 'voor' op mijn virtuele zelf. Bij de terugweg met eenmaal wind mee heb ik ergens blijkbaar een flinke steek laten vallen want rond Ruurlo stond ik een minuut achter op mijn virtuele zelf. Ik heb vervolgens de rest van de tocht iets boven mijn macht moeten fietsen om dat nog nipt dicht gefietst te krijgen zodat ik op 25,07 eindigde. Driehonderdvijftig meter speling op vijf uur fietsen.
Was het belangrijk dit doel te halen? Nee, totaal niet. Maar een interessante doelstelling voor elke tocht. En nu ik sinds maart 2017 deze doelstelling bij elke tocht heb gehaald, was ik erg gemotiveerd deze serie nog even een tijd vol te houden. Ik moet ook aan mijn trots denken...
Ik was na ongeveer 115 kilometer al door mijn water heen. Drie liter, dat is me nog niet eerder overkomen na zoveel kilometer. Nog een reden dat ik blij was weer thuis te zijn.
Was het belangrijk dit doel te halen? Nee, totaal niet. Maar een interessante doelstelling voor elke tocht. En nu ik sinds maart 2017 deze doelstelling bij elke tocht heb gehaald, was ik erg gemotiveerd deze serie nog even een tijd vol te houden. Ik moet ook aan mijn trots denken...
Ik was na ongeveer 115 kilometer al door mijn water heen. Drie liter, dat is me nog niet eerder overkomen na zoveel kilometer. Nog een reden dat ik blij was weer thuis te zijn.