.. er weer een fiets verkocht is die in mn woonkamer stond.
Zojuist dikke 2 uur bezig geweest om de fiets half te demonteren en een fietsdoos aan te passen waardoor die doos nu een waar kunstwerk is dat bij gebrek aan beroemdheid mijnerzijds welgeteld 0 euro extra waard is geworden
maar dat ik zelf zou taxeren op 1000 euro gezien een op een muur geplakte banaan voor 1 miljoen+ verkocht werd, mijn kunstwerk meters ducttape bevat en dat alles op een unieke manier is geplakt!
En daarnaast ook blij dat mn huis een stuk minder lek is nu er op bepaalde plekken wat isolatiemateriaal is gepropt. Niet dat ik van plan ben om nu wel te gaan stoken, maar toch. Warmte moet niet naar buiten vloeien in de winter.
Zojuist dikke 2 uur bezig geweest om de fiets half te demonteren en een fietsdoos aan te passen waardoor die doos nu een waar kunstwerk is dat bij gebrek aan beroemdheid mijnerzijds welgeteld 0 euro extra waard is geworden
maar dat ik zelf zou taxeren op 1000 euro gezien een op een muur geplakte banaan voor 1 miljoen+ verkocht werd, mijn kunstwerk meters ducttape bevat en dat alles op een unieke manier is geplakt!En daarnaast ook blij dat mn huis een stuk minder lek is nu er op bepaalde plekken wat isolatiemateriaal is gepropt. Niet dat ik van plan ben om nu wel te gaan stoken, maar toch. Warmte moet niet naar buiten vloeien in de winter.