1 uur geleden
Mijn Milan MK2 heeft achterin een paar gaten, omdat het wiel er door de stroomlijn naar onderen uitmoet. Ik heb mijn portemonee al eens dwars over dat gat gevonden. Hij had er door gepast. Ik had ook een handig erg klein opvouwbaar zomerpetje gekocht. Die was ik ook maanden kwijt totdat ie bij het uitruimen van de VM uit een voorste bagagebak kwam, waarin ik een tasje met wat standaard dingen, regenponcho, dik vest, heb zitten. Hij zat dus niet in het tasje maar was eronder beland. De Milan heeft ook nog een rond gat onderin de staart achter de wielkast, dus daar zou een sleutelbos ook door verdwijnen.
In de houten VM had ik een rammeltje achterin wat ik maar niet kon vinden. Pas nadat ik hem een keer om z'n lengteas gedraaid had, kwam er een stukje hout te voorschijn, ergens vandaan. Geen idee waarvandaan.
Het is mooi als je zo iets terugvindt wat je kwijt was. Het is minder mooi als je een los schroefje of moertje vindt en geen idee hebt waar die weg kwam. Ook minder mooi is het als het naar fruitmoes ruikt in je VM en je ontdekt dat je ketting door een pakje knijpfruit gezaagd is.
Ik ben blij dat ik m'n vm tasjes maar eens schoon gemaakt heb, want daar kwam toch wel erg bruin water vanaf.
In de houten VM had ik een rammeltje achterin wat ik maar niet kon vinden. Pas nadat ik hem een keer om z'n lengteas gedraaid had, kwam er een stukje hout te voorschijn, ergens vandaan. Geen idee waarvandaan.
Het is mooi als je zo iets terugvindt wat je kwijt was. Het is minder mooi als je een los schroefje of moertje vindt en geen idee hebt waar die weg kwam. Ook minder mooi is het als het naar fruitmoes ruikt in je VM en je ontdekt dat je ketting door een pakje knijpfruit gezaagd is.
Ik ben blij dat ik m'n vm tasjes maar eens schoon gemaakt heb, want daar kwam toch wel erg bruin water vanaf.