3 uren geleden
Tja, blij, niet blij, allebei een beetje.
Maandagochtend vroeg, wil naar m'n werk fietsen, is de derailleurveer gebroken.
Weer, want die had ik een half jaar geleden ook al gerepareerd.
Mijn vrouw had die dag de auto niet nodig, dus ik ben maar met de auto gegaan.
Via m'n gebruikelijke route,dus lekker andere automobilisten pesten door 60km/h te rijden waar dat mag en geen steek harder. Getoeter en geknipper achter me
.
Afijn, 's avonds de reserve er op een Shimano Ultegra. En een nieuwe besteld.
Sram X0 kan ik nergens meer vinden dus een X5, stuk goedkoper maar minder van kwaliteit.
Die X5 kwam gister binnen en er vandaag op geprobeerd te zetten. Maar die blijkt net iets langer, past dus niet lekker.
Nou ja, uiteindelijk de oude X0 gepakt, veer er uit, ook een nieuw oog aan de andere kant gebogen want ja de vorige reparatie waarvan ik dacht dat ie gefaald was bleek dus OK.
En dus de oude er weer op.
Maandagochtend vroeg, wil naar m'n werk fietsen, is de derailleurveer gebroken.
Weer, want die had ik een half jaar geleden ook al gerepareerd.
Mijn vrouw had die dag de auto niet nodig, dus ik ben maar met de auto gegaan.
Via m'n gebruikelijke route,dus lekker andere automobilisten pesten door 60km/h te rijden waar dat mag en geen steek harder. Getoeter en geknipper achter me
.Afijn, 's avonds de reserve er op een Shimano Ultegra. En een nieuwe besteld.
Sram X0 kan ik nergens meer vinden dus een X5, stuk goedkoper maar minder van kwaliteit.
Die X5 kwam gister binnen en er vandaag op geprobeerd te zetten. Maar die blijkt net iets langer, past dus niet lekker.
Nou ja, uiteindelijk de oude X0 gepakt, veer er uit, ook een nieuw oog aan de andere kant gebogen want ja de vorige reparatie waarvan ik dacht dat ie gefaald was bleek dus OK.
En dus de oude er weer op.