(2 uren geleden)Jeroen S schreef: Tja, dan heb je een goede indicatie van wat ze er nog bovenop gooien. En of je daar nog een keer wilt kopen.
Ging om een Schwalbe SX-R Performance 30-451 bandje.
Inkoopprijs: 19,04 euro.
Adviesverkoopprijs: 42,95 euro.
Ik kan gewoon zelf direct mn bestelliing in de computer zetten en de inkoopprijs inzien

In de Wim Schermer pendeltest kwam de Schwalbe SX-R als zeer snel uit de bus. Weliswaar is het de 406-versie die getest is, maar ik heb dat even doorgetrokken naar dat de 20"-451 dan ook wel snel zou zijn en wel een leuk bandje voor onder de roets zou zijn. Voor 2 tientjes wilde ik dat wel proberen, maar voor 3 tientjes had ik 'm anders dus niet besteld omdat er nu reeds een gloednieuwe Schwalbe One onder ligt. Dan zou een aanbieding vlot genoeg zijn om 'm te bestellen.
Ik val er meer over dat mij aangegeven is dat ik gewoon mn onderdelen goedkoop kan bestellen voor inkoopprijs + btw. Dan moet je niet opeens later met '30% korting' komen op de adviesprijs en helemaal niet als je een paar weken ervoor ook gewoon een onderdeeltje voor de inkoopprijs heb gekocht. Nee, ik had moeten vragen wat ie zou moeten gaan kosten.