2 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 3 minuten geleden door Boyd Maduro.)
(, 08:59 PM)Boyd Maduro schreef:(, 06:38 PM)Boyd Maduro schreef: Nee weet ik maar heb ook geen zin om de band te verwisselen![]()
Misschien zit het ventiel gewoon wat los?![]()
![]()
Een aantal uur na het oppompen lijkt die nog steeds op spanning dus ik geef het een "goed genoeg voor nu" morgenochtend nog maar weer even kijken. Desnoods heb ik een andere fiets om naar werk te gaan.
Nou, vanmorgen zacht maar niet plat. Opgepompt en naar werk gereden. Straks in de pauze maar eens een andere Biba er in denk ik. nee toch niet, pomp wel meegenomen maar bandenlichters/tireglider ligt nog ergens thuis. zo maar weer een pietsje bijpoimpen en dan nog maar een keer met deze band fietsen.
Minder blij wordt ik van het vermoeden dat mijn achterwiel minder soepel loopt dan hoort. Gezien het "toevallig" na het slechte weer voorafgaand aan mijn vakantie komt hoop ik dat de lagers niet beschadigd zijn, lijkt verder niet iets aan te lopen...
(, 09:03 PM)TimSch schreef:(, 08:59 PM)Boyd Maduro schreef: Lekker hoor, dat beloofd wat bij de Climate classic.
Ik had het meer als training gezien voor de 3 uurs race tijdens het WK. Climate Classic mag wel iets rustiger
Hmja, dat was ik vorig jaar van plan maar ging toen mis
Voor de 3-uurs race is het ook een mooi vooruitzicht.