1 uur geleden
Nu ik een beetje ervaring heb met een velo met dichte voorwielen, eh.. zoveel anders is het niet door de wind met de DF of de QV. Ja een zijwind heeft de neiging om het sturen van de DF te beïnvloeden maar mijn XL nummer 288 is amper nerveuzer dan de QV, het is merkbaar maar niets extreems.
Ik vind door de wind met de QV enger om eerlijk te zijn, dat constante ruk aan het kap ondanks dat het aan beide kanten met een dikke strip velcro vast zit. Ik wou dat er een betere oplossing was om de kap dicht te houden zonder het trekken en duwen en trillen.
Verder wel een fijn rondje gemaakt door de regen, en ik zag een grote groep van-raam? fietsers richting Montfoort.
Ik vind door de wind met de QV enger om eerlijk te zijn, dat constante ruk aan het kap ondanks dat het aan beide kanten met een dikke strip velcro vast zit. Ik wou dat er een betere oplossing was om de kap dicht te houden zonder het trekken en duwen en trillen.
Verder wel een fijn rondje gemaakt door de regen, en ik zag een grote groep van-raam? fietsers richting Montfoort.
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | Raptobike | Optima Baron (custom) | Quattrovelo 175