Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Spammers
#40
Kan er ingesteld worden dat de nieuwe gebruikers niet direct kunnen PM'en en berichten kunnen aanmaken? Maar pas na goedkeuring van een Ops?
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: mvdriel , 365cycle


Berichten in dit topic
Spammers - door Frank - 22-Jan-2019, 04:07 PM
RE: Spammers - door Roepers - 22-Jan-2019, 04:16 PM
RE: Spammers - door Frank - 22-Jan-2019, 04:29 PM
RE: Spammers - door emgaron - 25-Jan-2019, 03:27 PM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 13-Feb-2020, 11:56 PM
RE: Spammers - door Roepers - 14-Feb-2020, 12:00 AM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 07-Aug-2021, 08:16 AM
RE: Spammers - door Roepers - 07-Aug-2021, 08:28 AM
RE: Spammers - door sjefke - 07-Aug-2021, 10:43 AM
RE: Spammers - door Roepers - 07-Aug-2021, 08:31 PM
RE: Spammers - door sjefke - 07-Aug-2021, 10:15 PM
RE: Spammers - door Roepers - 08-Aug-2021, 06:51 AM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 21-Oct-2021, 11:53 AM
RE: Spammers - door Roepers - 21-Oct-2021, 11:54 AM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 21-Oct-2021, 11:56 AM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 25-Oct-2022, 06:18 AM
RE: Spammers - door Willeke_IGKT - 25-Oct-2022, 06:42 AM
RE: Spammers - door 365cycle - 25-Oct-2022, 07:06 AM
RE: Spammers - door sjefke - 25-Oct-2022, 09:34 AM
RE: Spammers - door Willeke_IGKT - 25-Oct-2022, 10:22 AM
RE: Spammers - door 365cycle - 25-Oct-2022, 01:39 PM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 12-Mar-2026, 07:19 AM
RE: Spammers - door Willeke_IGKT - 12-Mar-2026, 07:46 AM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 12-Mar-2026, 09:09 PM
RE: Spammers - door Roepers - 12-Mar-2026, 09:14 AM
RE: Spammers - door Hardloper - 12-Mar-2026, 11:27 AM
RE: Spammers - door Lopopodium - 12-Mar-2026, 07:36 PM
RE: Spammers - door Niels van der Wal - 12-Mar-2026, 07:57 PM
RE: Spammers - door gideon - 13-Mar-2026, 10:51 AM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 13-Mar-2026, 06:03 PM
RE: Spammers - door Roepers - 13-Mar-2026, 06:07 PM
RE: Spammers - door Hardloper - 13-Mar-2026, 07:20 PM
RE: Spammers - door Josligfiets - 26-Mar-2026, 07:38 AM
RE: Spammers - door Willeke_IGKT - 26-Mar-2026, 07:51 AM
RE: Spammers - door Gideonaut - 26-Mar-2026, 04:57 PM
RE: Spammers - door Fietsbennie - 26-Mar-2026, 05:21 PM
RE: Spammers - door 365cycle - 26-Mar-2026, 11:07 PM
RE: Spammers - door Roepers - 26-Mar-2026, 06:20 PM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 27-Mar-2026, 09:21 AM
RE: Spammers - door Hardloper - 27-Mar-2026, 11:11 AM
RE: Spammers - door Willeke_IGKT - 27-Mar-2026, 11:18 AM
RE: Spammers - door Hardloper - 16-Apr-2026, 11:17 AM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 19-Apr-2026, 11:02 AM
RE: Spammers - door Willeke_IGKT - 19-Apr-2026, 11:13 AM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 19-Apr-2026, 01:24 PM
RE: Spammers - door ErikSnel - 19-Apr-2026, 05:33 PM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 07-May-2026, 11:03 AM
RE: Spammers - door Bob Hagendijk - 07-May-2026, 04:24 PM
RE: Spammers - door Gideonaut - 07-May-2026, 12:27 PM
RE: Spammers - door gideon - 07-May-2026, 01:44 PM
RE: Spammers - door Hardloper - 16-May-2026, 02:47 PM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 07-Jun-2026, 10:16 AM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 3 uren geleden
RE: Spammers - door Hardloper - 2 uren geleden
RE: Spammers - door Bob Hagendijk - 55 minuten geleden

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben héél blij omd...SnoekL#35 — 04:40 PM
Optimalisatie van een WAW.
De reden waarom de W...Gideonaut — 04:34 PM
Spammers
Ik merk het wel, als...Bob Hagendijk — 03:53 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevred...Status Quooh — 02:59 PM
Spammers
In theorie zou dat k...Hardloper — 01:55 PM
Spammers
Wordt het forum trag...Wim -de roetsende — 01:48 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Het enige dat ik kan...Wim -de roetsende — 01:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het gaat inde...Wim -de roetsende — 01:09 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mogelijk bedoel je e...TrapGast — 01:08 PM
Optimalisatie van een WAW.
Iemand zijn of haar ...Bob Hagendijk — 12:10 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volg...Wim -de roetsende — 11:54 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier ging het goed t...Hardloper — 09:21 AM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Dank voor de tips! N...Jeffrey Leeflang — 08:08 AM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevreden...Willeke_IGKT — 07:41 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM