3 uren geleden
Een kleine 3 maanden schreef ik onderstaande in het 'Vandaag ben ik blij, omdat...."-draadje.
En nu, nu is die accu dus waarschijnlijk kapot. Ik had al het vermoeden dat de accuduur plots veel korter was geworden en het ding wel heel snel leeg raakte. Hooguit 3,5 uur houdt ie het vol en dat was direct na het installeren een uurtje of 7 a 8 volgens mij.
Gisteren in de instellingen gekeken. De batterijconditie was 32% met 48 laadbeurten
Vandaag opnieuw gekeken, met 49 laadbeurten is de conditie inmiddels nog slechts 28%.

Kapot dus, na slechts 3 maanden en nog geen 50 laadbeurten en daar word ik dus niet blij van
(13-Jan-2026, 09:25 PM)ZoefZoef schreef: .. mn pakketje is binnengekomen en met de inhoud daarvan mn chromebook nu zn derde leven ingaat.
Zn eerste leven eindigde volkomen ontrecht afgedankt in de elektronicacontainer op de milieustraat waar ik 'm gepikt heb om 'm een tweede leven te geven. Enige wat ik moest doen was een hard reset om het wachtwoord eruit krijgen. Z'n derde leven gaat nu in met een nieuwe accu a 16 euro incl verzendkosten en dat is na 3-4 jaar in mijn bezit te zijn geweest en dagelijks gebruik. Inmiddels is ie ruim 8 jaar oud en als ie de garantieperiode van de accu overleeft vind ik het al prima.
Dus vanaf nu weer de nodige ligfietsgerelateerde berichten die getypt zijn op dat voor velen antieke ding dat het nog prima doetStuk praktischer dan vanaf de smartphone.
En nu, nu is die accu dus waarschijnlijk kapot. Ik had al het vermoeden dat de accuduur plots veel korter was geworden en het ding wel heel snel leeg raakte. Hooguit 3,5 uur houdt ie het vol en dat was direct na het installeren een uurtje of 7 a 8 volgens mij.
Gisteren in de instellingen gekeken. De batterijconditie was 32% met 48 laadbeurten

Vandaag opnieuw gekeken, met 49 laadbeurten is de conditie inmiddels nog slechts 28%.

Kapot dus, na slechts 3 maanden en nog geen 50 laadbeurten en daar word ik dus niet blij van

Stuk praktischer dan vanaf de smartphone.