1 uur geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 1 uur geleden door Wim -de roetsende.)
(2 uren geleden)HansNL schreef:(4 uren geleden)Niels van der Wal schreef: Beste Hans,
Ik heb niet zo'n behoefte aan je door AI gefabriceerde proza.
Zo, zo zo, een regelrechte klein(e)(zielige) belediging? Nou kan ik daar wel tegen, want ik heb een dikke huid. Bij gebrek aan enig contra-argument komt u met AI opdraven? Hoe lachwekkend wilt u zijn. U heeft een der hoeken van de kamer gezien en probeert er nu uit te komen met dit soort opmerkingen. Uw probleem is dat u juist niet uw hersens pijnigt over een steeds relevanter wordende maatschappelijke ontwikkeling waarbinnen het ligfietsen een plaats innneemt. Trouwens, terzijde, dat "je". Ik heb niet met u op de lagere school gezeten, dus van uw tutoyeren ben ik niet gediend, maar ook dat soort decorum is niet aan u besteed. Het zij zo.
Jammer, jammer, maar hier moet ik u toch even behoorlijk beknorren! Een motor is géén Accessoire.
Beste groente-Militair of Zeewiervaarder,
U heeft gelijk het is méér dan een accessoire en is of kan een onderdeel zijn. Maar omdat het zo significant anders is vindt ik dat niet passen in een sub-forum zoals thans aanwezig. Ik ga ook even bedenken wat ik verder doe of voorstel. Een golf gaat mij niet gauw te hoog. Maar in ieder geval dank voor uw bijdrage. Saluut. En voor straks, zoals Jeroen Meus altijd zegt: Smakelijk!
Beste Willeke,
Oprecht hartelijk dank dat u de moeite neemt om opnieuw te reageren. Helaas gaan wij beiden van een andere premisse uit.
Uw stelling: Uitgaan van bestaande interesse der posters.
Mijn stelling: Interesse opwekken door bieden van vaste plek. Voorloperfunctie.
Mag ik het zo samenvatten?
Ja, het is of wordt hier moeilijk als ik zie hoe zojuist iemand nogal agressief tegen mij uit de hoek komt.
Staat u dat toe, als moderator? Dit soort lachwekkende vertoningen?
Overigens. "Wij zijn een fietsers forum, niet een e-bike forum" Ho, ho ... Ik bepleit nergens dat dit forum een e-bike forum moet zijn!!
Op mijn achtste kreeg ik mijn eerste fietsje en dat is bijna twee-en-zeventig jaar geleden en ik ben nog steeds een echte fietser. Toen de Windcheetah op een Amsterdamse beurs gepresenteerd werd en ik er op reed wist ik het onmiddelijk, dit is fietsen zoals het bedoeld is. Dit supervoertuig ging mij boven de financiële pet, maar een Rider van Optima was ook goed. Neuh, ben wasechte fietser, de spierkracht moet het nog steeds doen.
Afsluitend. Hoe zou het er uit moeten of kunnen zien zo'n sub-forum. Een uitstekend voorbeeld is het "Motorthemen" sub-forum van onze Duitse buren. Wie daar rondneust krijgt een uitstekende indruk hoe het zou kunnen zijn. Heb daar zelf recent een item opgezet om specifieke relevante informatie over een bepaald merk en apparaat te bundelen m.n. met het uitzicht op de SPEZIE. Ik zou die opzet niet kunnen verbeteren of willen veranderen.
Nogmaals dank voor al uw moeite. Hele klus. Was ooit zelf moderator op een Amerikaans forum in de negentiger jaren, dus ik heb een idee hoe het is.
Zo voor vandaag is't even genoeg
Ik word echt moe van het lezen van deze zinnen waarin, zo lijkt het mij, bewust zoveel mogelijk woorden zijn verwerkt.
Is het mogelijk dat AI bijvoorbeeld de woorden inneemt en onmiddellijk fout schrijft?
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike