1 uur geleden
Ik fietste vanmiddag de pont Buitenhuizen af aan de zuidkant van het Noordzeekanaal en op hetzelfde moment reed er een rode Mango de pont op, deze fiets was voorzien van witte strepen op de zijkant/op/onder de muts en een wit paardenhoofd lager op de zijkant.
De velonaut zwaaide onder de racekap door, ik kon natuurlijk makkelijk zwaaien met alleen een dakje boven de B4M.
Ik denk dat het tussen 2 en 3 was.
Eerder, nog voor 12 uur zag ik een delta trike in het duin bij Heemskerk. Hij kwam van het noorden en draaide bij het kruispunt bij de Kruisberg richting de uitgang bij de Patatoloog, ik kwam vanaf het zuiden en ging rechtdoor naar het noorden. Hij was net te ver om te groeten.
De velonaut zwaaide onder de racekap door, ik kon natuurlijk makkelijk zwaaien met alleen een dakje boven de B4M.
Ik denk dat het tussen 2 en 3 was.
Eerder, nog voor 12 uur zag ik een delta trike in het duin bij Heemskerk. Hij kwam van het noorden en draaide bij het kruispunt bij de Kruisberg richting de uitgang bij de Patatoloog, ik kwam vanaf het zuiden en ging rechtdoor naar het noorden. Hij was net te ver om te groeten.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,