2 uren geleden
Gisteren was ik niet blij Doordat een usb kabel in de fiets in de brand ging. ik was dus aan het fietsen en toen rook ik eerst wat raars en een moment later liep de fiets vol met rook. Dus ik vol in de rem, kap los en er snel uitgesprongen. Ook een record weg gezet met uitstappen. En toen in de fiets kijken wat er was. en toen zag ik de usb kabel in de brand staan. en die heb ik toen vast gepakt en zo de fiets uitgetrokken. en in het gras gegooid. en daarna het branden stuk in de fiets ook nog uitgeblazen. En wat was dat schrikken zeg! dat ik toch even naast mijn fiets stond te trillen. Maar achteraf wel blij dat mijn telefoon niet aan de usb kabel zat anders was de schade vele malen groter geweest. En mijn andere geluk was dat er een sloot naast het fietspad ligt dus als de brand erger was geweest had ik mijn fiets nog in het water kunnen gooien. Maarja mijn fiets staat nu thuis en de kap heb ik eraf gehaald en de brandplek schoongemaakt. en nu is het wachten totdat de brandlucht weg is.