1 uur geleden
Bijna vergeten hier te tikken, maar gisteren einde middag in 1 rit naar huis maar liefst 2 (!!!!) medeliggers tegengekomen!!
Eerst reed ik tussen Assen en Vries een witte Mango achterop, met vlaggetje en flevodakje. Er kwam een zwaaiende hand naar buiten, ik heb tijdens het langsvliegen (ik had de vaart er goed in en het snelheidsverschil was aanzienlijk
) getoeterd.
Even later reed me vlak voor P+R Hoogkerk een heer op een tweewieler met onderstuur me tegemoet, 26" achterwiel, 20 voor, toermodel denk ik. Geen racer. Hij zwaaide vriendelijk naar me. Ik heb ook hier getoeterd :-)
Eerst reed ik tussen Assen en Vries een witte Mango achterop, met vlaggetje en flevodakje. Er kwam een zwaaiende hand naar buiten, ik heb tijdens het langsvliegen (ik had de vaart er goed in en het snelheidsverschil was aanzienlijk
) getoeterd. Even later reed me vlak voor P+R Hoogkerk een heer op een tweewieler met onderstuur me tegemoet, 26" achterwiel, 20 voor, toermodel denk ik. Geen racer. Hij zwaaide vriendelijk naar me. Ik heb ook hier getoeterd :-)
Milan SL Mk3 #039 - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt