Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mijn CHR Carbon High Racer
(4 uren geleden)365cycle schreef: Wauw, supertof Bob! Gefeliciteerd! Ook leuk om te lezen dat je kan ligfietsen!

Wat betreft die naafdynamo: Tenzij het niet genoeg licht geeft, lekker laten zitten. Dat ding kost je onder de meest ongunstige omstandigheden misschien 5W vermogen (Ze leveren maximaal 3W @ 6V), als je over dat soort hoeveelheden zorgen krijgt kan je de CHR beter weg doen en een velomobiel kopen Wink

Ik ga het uitproberen! En een luie vraag omdat jij het antwoord waarschijnlijk sneller weet dan ik het moet opzoeken: Ik neem aan dat dit anders werkt dan een normale dynamo waarbij de lampjes doorbranden als je hard fietst? Ik had vroeger standaard een brommer achterlichtje in mijn fiets, anders haalde ik school niet met een werkende achterlanmp...

(3 uren geleden)Willeke_IGKT schreef: Bob gefeliciteerd met de nieuwe fiets.

Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst.

Dankjewel! Ik hoop vooral op veilige Wink

(3 uren geleden)melle z schreef: Gefeliciteerd met je nieuwe fiets Bob, hopelijk is het een pleister op de wonde. Laat maar weten als je van de Son en Edelux koplamp af wilt. Wink Drie van mijn fietsen zijn ermee uitgerust en ik wil er graag nog een paar upgraden.

Ik ga het eerst uitproberen, ook de lichtopbrengst wil ik bekijken, als je met 35 km/u door de regen zonder straatverlichting fietst is een beetje licht wel handig. Anders hou ik je in gedachten!

(2 uren geleden)Wim -de roetsende schreef: Een hele mooie fiets voor, als de prijs op het forum ook de prijs is die je hebt betaald, een hele mooie prijs.

Je hebt er nu al op gefietst. Wow, ik had niet verwacht dat jou dat al zou lukken.

De CHR is de meest stabiele Open Ligger waar ik ooit op heb gereden. Daar ben ik het dus helemaal mee eens.

Ik wens je straks enorm veel plezier met deze fiets en alvast heel veel veilige kilometers gewenst.

Liggende Daan is bezig met het verkopen van M5 spullen. Heb je al contact met hem gehad?

Hij adverteert ook op Marktplaats. Hij heet daar Voorwerk blijkbaar. Ik neem tenminste aan dat hij dit is.
https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en-...-racer-559

Hij heeft nog 3 advertenties met M5 spullen. Hij zal het dus wel zijn.

Fietsen op de rechtop fiets gaat me heel goed af, ik heb daar nu de laatste 2 weken 50km mee gefietst, die fiets weet niet wat m overkomt. Die 15 km op de ligfiets voelden ook goed. Vooral het lopen valt me tegen, na een km of 2 gaat het zeer doen en als ik 3-4km loop zit mijn rug de rest van de dag vast. Komt waarschijnlijk omdat ik hoe langer ik loop ik meer met mijn enkel ga trekken waardoor die rug ook scheef trekt. Langzaam opbouwen dus.
Fietsen voel ik trouwens ook hoor, maar op dit moment is niks pijnloos, alleen kan ik steeds meer binnen acceptabele pijngrenzen.

Ik heb met liggende daan contact over de bagagebak van 57L. Gelukkig is er recent nog een productierun gemaakt waar er nog wat van over zijn.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Josligfiets , 365cycle

Berichten in dit topic
RE: Mijn CHR Carbon High Racer - door Bob Hagendijk - 1 uur geleden
RE: Mijn CHR Carbon High Racer - door melle z - 3 uren geleden
RE: Mijn CHR Carbon High Racer - door Josligfiets - 36 minuten geleden
RE: Mijn CHR Carbon High Racer - door ZoefZoef - 16 minuten geleden
RE: Mijn CHR Carbon High Racer - door Tijanus - 2 minuten geleden

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: Niels van der Wal, NielsKo, 5 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Nieuwe berichten
Er is nog een CHR ...Tijanus — 07:59 PM
Ik zou geen twijfel...ZoefZoef — 07:45 PM
Ik zou geen twijfel ...Josligfiets — 07:25 PM
Op mijn fietsen kan ...melle z — 06:48 PM