05-May-2026, 11:17 AM
Ze hebben bijna allemaal een vlaggetje.
Mijn antwoord dat je bij velomobiel evenementen bijna geen vlaggetjes ziet wordt waarschijnlijk niet gelooft.
Maar mijn argument dat paarden slecht reageren op vlaggetjes en op velomobielen en dat ik de combinatie niet aandurf is meestal wel genoeg.
Mijn antwoord dat je bij velomobiel evenementen bijna geen vlaggetjes ziet wordt waarschijnlijk niet gelooft.
Maar mijn argument dat paarden slecht reageren op vlaggetjes en op velomobielen en dat ik de combinatie niet aandurf is meestal wel genoeg.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,

