1 uur geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 1 uur geleden door Wim -de roetsende.)
Aangezien 'we' het weer eens over banden hadden ging ik maar weer eens op zoek naar een smalle reserveband in de maat 28-559.
Eigenlijk zocht ik de Conti GP.
Die zijn echt bijna uitgestorven. Misschien toch een 584-velg onder de DFxl gaan monteren?
Ik kom tegen:
Continental Gatorskin draadband (ook in vouwband te krijgen?) 28-559 --> degelijk, maar traag is wat ik erover lees.
Schwalbe Pro One Tubeless Evolution Addix Race 26" / 28-559 --> wisselende verhalen lees ik hierover.
Schwalbe Pro One Tubeless 28-559 (zonder Evolution Addix Race toevoeging, of is dit dezelfde band?)
Wie heeft met welke band ervaring? Heeft iemand nog een andere optie?
Eigenlijk zocht ik de Conti GP.
Die zijn echt bijna uitgestorven. Misschien toch een 584-velg onder de DFxl gaan monteren?
Ik kom tegen:
Continental Gatorskin draadband (ook in vouwband te krijgen?) 28-559 --> degelijk, maar traag is wat ik erover lees.
Schwalbe Pro One Tubeless Evolution Addix Race 26" / 28-559 --> wisselende verhalen lees ik hierover.
Schwalbe Pro One Tubeless 28-559 (zonder Evolution Addix Race toevoeging, of is dit dezelfde band?)
Wie heeft met welke band ervaring? Heeft iemand nog een andere optie?
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike