10-May-2026, 12:13 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-May-2026, 12:26 AM door ZoefZoef.)
Van die 'hosen' zou ik wel blij worden als ik een WAW zou hebben. Volgens het bericht zou de snelheid met 5km/u toenemen. Nog blijer als het kleurtje overeen zou komen met de rest. Vind het nu een te groot zwart vlak.


