1 uur geleden
Bij mij is de pro super race etc van bike inn wel gewoon voor de deur gedumpt, eh bezorgd. Maar die laat ik nog even rijpen. Er staat pro one tt op en record edition. Heeft bruine flanken, wat ik minder vind. Ben ter voorbereiding wel overgeschakeld van de Wildrunner naar de GP draad die ik ook nog had liggen. De 200 gr minder voel ik wel, of het is de lage rolweerstand en of placebo effect maar ik ga wel harder. Trekt wat makkelijker op en de top ligt ook hoger. Binnenband is dezelfde, dus daar ligt het niet aan. De drie wielrenners die ik voorbij reed uit m'n werk deden geen eens een poging tot achtervolgen, terwijl ik eerst tot hun tempo had moeten afremmen en van vlak achter hen net weer was begonnen met optrekken.
Ben vooral ook benieuwd of ik tzt het verschil tussen de ca 17 watt van de GP en de ca 10 watt van de Pro super race record edition ga merken. Zo ja loont mogelijk ook de overstap naar een 584 achterwiel zodat er een GP 5000 op kan.
Min puntje vind ik wel het duidelijk mindere comfort van de GP, die ik ook op iets hogere druk (7bar) rijdt als de Wildrunner (6). Ook het vertrouwen in de lekbestendigheid is wel minder bij de GP. Maar dat is een gevoelskwestie.
Ben vooral ook benieuwd of ik tzt het verschil tussen de ca 17 watt van de GP en de ca 10 watt van de Pro super race record edition ga merken. Zo ja loont mogelijk ook de overstap naar een 584 achterwiel zodat er een GP 5000 op kan.
Min puntje vind ik wel het duidelijk mindere comfort van de GP, die ik ook op iets hogere druk (7bar) rijdt als de Wildrunner (6). Ook het vertrouwen in de lekbestendigheid is wel minder bij de GP. Maar dat is een gevoelskwestie.