1 uur geleden
(3 uren geleden)Boyd Maduro schreef: Die Vittoria Corsa Pro speed was trouwens ook een flinke strijd. Vrijdagavond zeker een half uur bezig geweest met in totaal een stuk of vijf personen. (Was zeker een factor die de angst voor lekrijden vergrootte) Met hoe strak die in het velgbed lag ook 0% angst dat die niet rond zou liggen en 100% angst voor hoe we die er in vredesnaam weer af gaan krijgen. (zonder schaar) Hopelijk werkt "een weekje op spanning" ook voor het loshalen (snoek staat nog bij Elan en pas later deze week tijd om die op te halen)
Hmmm, de Corsa niet-Pro Speed ging er bij Quifje (geprobeerd voor LEL2025) redelijk OK op, alleen het rondleggen viel me niet mee (en ik vond het relatief veel risico voor relatief weinig winst t.o.v. GP5000). Bij 'Yellow submarine' heb ik helaas geen 622 achter, dus ik zit nog even vast aan de GP5000 (die wel in 584 te krijgen is).
Voor zover ik weet is de Corse Pro Speed vooral een 'dunner loopvlak' versie van de Corsa speed, dus het verschil in op/afleggen lig meer waarschijnlijk aan de velg of het specifieke exemplaar dan aan het verschil tussen pro en niet-pro.
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Airborne Manhattan Project - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje'

) Met hoe strak die in het velgbed lag ook 0% angst dat die niet rond zou liggen en 100% angst voor hoe we die er in vredesnaam weer af gaan krijgen. (zonder schaar) Hopelijk werkt "een weekje op spanning" ook voor het loshalen (snoek staat nog bij Elan en pas later deze week tijd om die op te halen)